субота, 18. мај 2024.

Na mestu gde nam se nalazi Srce .( Strpljen , Spašen ! )Spas (Spasovdan )

 

Telesnost , samoedukacija .Krst , Venac i Srce

Na mestu gde nam se nalazi Srce .Mesto   gde osetimo (gledamo) kada nas " Zaboli Duša".

Bilo I Bit su Život I Bios, ono što je osnov spoznati -iskusiti i pigmentisati oba oblika kao nešto treće a to je elektromegnetizam svetlosti koje jesmo kao bića tj . elektricitet ili ono sto jeste naš Duh i Spoznajni Svet

https://jednapricaonama.blogspot.com/2023/12/sta-je-to-kreativni-proces.html

Život u Svetlosti nije isti oblik Života kao Svetlost U Životu , jedno je bios bioloski a drugo je bios informatički.


.

Lepota Žive i Ne Žive prirode je u  samom duhu ako spoznate duh same prirode spoznajući ga Živite Ne Živu Prirodu ono ga sto jeste po svojoj prirodi zakona slobodne volje

Zorica Manojlovic Vukadinović
13. svibnja 2014. ·
Svako voli svoji kapacitetom za ljubav.Nemožemo tražiti od drugih da nas vole takvima kakvi jesmo , jer bi to značilo da se zaustavljamo tu gdesmo se našli kada nas je taj neko zavoleo,a taj neko nas je zavoleo kapacitetom svoje ljubavi koja je u tom trenutku isti,manji ili veći od našeg.Kako ćemo mi zavoleti tog nekog ovisi o našoj spoznaji da se radi o kapacitetu,te stoga treba raditi na kapacitetu VOLIM,a ne šta? Koga? -jer ono što biramo , od istog budemo i izabrani.Ako je to Interes u Ljubavi , po istom principu će i nas birati , po principu Interesa,što bi značilo,kada izostane Interesovanja za Interes , tog trenutka izostaje i Volim te.🙂

Smaragdni
I ako sa Nebesa siđoh u Podnebesje,
Tu nema Zbora
Zemljom ko Čovek
Kročih Tako treba
tim putem se mora ,
Zaurla Nebo ,
Zamnom se Krik Zemaljski ote
Dolazim da se Rodim u Tebi Živote.
Kliču mi Ljudi , Urlaju Zveri
U meni Plač na te Zvuke,
osvesćen i miran
podnosim Muke
Darivam sve sa obe Ruke
Srce mi Jako
U njemu Smarag Ljubavi sija
Ja sam Prvi i Poslednji Mesija .

Zorica R . Manojlović Vukadinović Autor . pesma o periodu vremensko prostornog intervala i dogadjajima u njima.13.05.1977-2024. Zbirka tekstova i pesama o Čoveku Broj 13.


Autor . Zorica R. Manojlović Vukadinović o Zakonu slobodne volje


 U dan Spasa Strpljenje tvoga Srca Spasitelj je tvoj 





Распеће Христово (фреска)




Распеће Христово или Студеничко Распеће је највећа и најпознатија фреска манастира Студенице. Осликали су је између 1207. и 1208. године грчки мајстори, под покровитељством краља Стефана Првовенчаног и његовог брата, великог жупана Вукана. Уз милешевског Белог анђела и сопоћанско Успење Пресвете Богородице, Распењем је српска средњовековна уметност достигла неке од својих највиших домета.[1]

 

 

Фреска заузима средишњи део западног зида Богородичине цркве. Топлоокерна фигура Христа осликана је на тамноплавој позадини. Мајстор који је осликао Распеће био је очигледно ученик цариградских мајстора, будући да је по тамноплавом небу осликао препознатљиве златне звезде.[1] Осим Христа на крсту, на композицији су још приказани и Богородица, апостол Јован, војници и Јерусалимске жене, у сцену су уведени анђели у плачу и пророци са развијеним свицима — персонификације Старе и Нове цркве.

 

На фресци је наглашен моменат истицања воде и крви из Христове ране, које у суд прихвата персонификована фигура Новог завета, а крв пада и на Адамову лобању у дну крста, као знак спирања прародитељског греха.[1]

Koje je bilo značenje i važnost venca od trnja?

 

 


Za hrišćane, venac od trnja je podsetnik na dve stvari: 1) Isus je bio i jeste, zaista kralj. Jednog dana, ceo svemir pokloniće se Isusu kao „Caru careva i Gospodaru gospodara″ (Otkrivenje 19:16). Ono što su rimski vojnici želeli da ismeju bila je, u stvari, slika Hristove dve uloge, prva — sluge koji pati (Isaija 53), a druga — Mesije/Cara koji pobeđuje (Otkrivenje 19). 2) Isus je bio voljan da pretrpi bol, uvrede i sramotu, sve zbog nas. Venac trnja i patnja koja ga je pratila su davno prošle i Isus je sada primio venac kojeg je vredan. Vidimo Isusa „za malo učinjenog manjim od anđela slavom i čašću ovenčana za smrtnu patnju, da bi po milosti Božijoj za sve okusio smrt″ (Jevrejima 2:9).

 

Postoji dalji simbolizam otelovljen u vencu od trnja. Kada su Adam i Eva zgrešili i navukli na svet zlo i prokletstvo, deo tog prokletstva nad čovečanstvom bio je „….zemlja će zbog tebe biti prokleta. S mukom ćeš se od nje hraniti celoga života; trnje i korov će ti rađati……" (Postanje 3:17-18). Ne znajući, rimski vojnici su uzeli predmet kletve i oblikovali ga u venac koji će nas, jednog dana, izbaviti od te kletve. „Hristos nas je iskupio od kletve zakona time što je on postao kletva za nas, jer je napisano: ,Neka je proklet svako ko visi na drvetuʾ″ (Galatima 3:13). Hristos, u svojoj savršenoj zastupničkoj žrtvi, izbavio nas je od kletve greha, čiji je simbol bilo trnje. Iako je bilo namenjeno za ismevanje, venac od trnja bio je, u stvari, odličan simbol onoga ko Isus jeste i šta je došao da postigne.

 

 

 

 

 

 Telo i Kardiovaskularni sistem u njemu 



 

 

Najomraženija stvar ,naj zanemarenija stavar naše telo koje toliko volimo i za kojim toliko patimo jer se troši  dolazi do oronulosti neminovnog starenja i na kraju  nestajanja onoga što nam je toliko važno a  što toliko  preziremo jer kao ono duša je bitna?! Gde nam je Duša  U telu i gde je telo naše Duše ?

 

Prezir i Samoprezir

 

Prezir ili ijek. prijezir je socijalni osećaj koji neko doživljava prema drugoj osobi, odnosno krajnje omalovažavanje koje se oseća ili pokazuje. Prezir je emocija međuljudskog odbacivanja, posebno članova skupova kojima ne pripadamo, najčešće na temelju predrasude.

Ishod prezira nalazi se u vrednosnom sastavu određene kulture, porodice ili pojedinaca i ne bi bio moguć bez vrednosnih standarada. Savremena društva jesu heterogena i sastoje se od raznih grupa sa suprostavljenim vrednosnim sistemima. Prezir je jedno od osnovnih sredstava socijalizacije, jer u sebi sadrži pretnju da će pojedinac koji ne usvoji minimum vrednosti koji pripadaju željenoj grupi biti odbačen, isključen ili neće biti ni primljen u tu grupu.

Prezir je uvek usmeren prema nekoj osobi ili grupi ljudi, a nikada prema predmetima ili životinjama. Onaj koji prezire stavlja sebe svojim prezirom na kulturno ispravnu stranu vrednosti na temelju koje prezire.

Iako je prezir uvek usmeren na biće druge osobe, on može biti usmeren samo na neke elemente drugoga bića (na njegove karakterne osobine), ali i na celokupno biće, tada je reč o potpunom preziru.

Bezrazložni prezir pojavljuje se kada je neka osoba prezrena bez obzira na svoja dela ili nedela, jer onaj ili oni koji ga preziru veruju da je ta osoba bezvredna zbog svojeg porekla, rasepola ili drugih osobina.

 

 

 Pročitaj : https://www.scribd.com/document/409451493/samoprezir

 


Kakvo je dete u nama ?

https://svetosavlje.org/budite-deca/

-јеванђелист Матеј: “У онај час приступише ученици Исусу говорећи: Ко је, дакле, највећи у Царству небескоме? И дозва Исус дете и постави га међу њих и рече: Заиста вам кажем, ако се не обратите и не будете као деца, нећете ући у Царство небеско. Који се, дакле, понизи као дете ово, онај је највећи у Царству небеском” (18, 1–4) . Непосредно пре овог разговора Исус је рекао Петру да оде на језеро и да ће у устима прве рибе, коју упеца наћи статир (бисер) којим ће платити порез за себе и Исуса. То је, свакако у том моменту била једна досетка, да би имали новаца за плаћање дажбина, јер се Исус никада није противио обавезама према држави. У сваком случају, овај догађај је изазвао и питање ученика о томе ко ће бити највећи у Царству небеском (јер је Петар добио привилегију да нађе бисер и плати порез за себе и Учитеља) . Исус је приметио да се код његових ученика појавила страст частољубља, уместо врлине смирености, па је захтевао да му доведу дете. Зашто дете? Зато што у јеврејском, званичном и обичајном праву дете није имало никакву вредност, никаква права. Зато ово поређење са дететом представља потпуни заокрет: од властољубља и гордости обраћање ка смирености и понизности. Смисао поређења са децом оних, који би хтели да уђу у Царство небеско, свакако је више у особинама, а не у положају детета. Деца су незлобива, невина, спремна да прихвате поуке родитеља, учитеља и старијих, понизна су пред њима и имају поверења у њих. Ето, те особине Христос тражи од својих следбеника, као што им то мало касније упућује у тренутку кад ученици бране деци да дођу код Њега: “Пустите децу и не браните им да долазе к мени, јер таквих је Царство небеско” (Матеј 19, 14) . Није Царство Божије намењено само деци, већ и онима, који задрже дечије врлине: чедност, незлобивост, послушност, смиреност, такви остану за цео живот и не искваре се.

Naslovna strana knjige Emocije: psihoterapija i razumevanje emocija, 1999. godina

https://sr.wikipedia.org/ Емоције: психотерапија и разумевање емоција (knjiga)

 


 

Jevanđelje po Jovanu 6:53

 

53-54

Konkretnije sredstvo za spasenje sveta od smrti, i za život sveta, niko nije mogao ni zamisliti, a kamoli dati, nego što je to učinio Gospod Hristos. Bog i život Božji se ne može stvarnije data neto Božjom krvlju i Božjim telom. A to baš Bogočovek i daje ljudima, da bi

Više

 pobedili smrt a stekli život večni. Šta je život ljudski? Hranjenje sebe Bogam, telom Božjim i krvlju Božjom. Bez toga, nema života ljudima; u njima je smrt, smrt, i samo smrt. Telo i krv Hrista su telo i krv Sina Čovečjega, ovaploćenog Boga Logosa, a time su telo i krv Samog Boga Logosa, jer je On zato i postao čovek da i telo i krv i dušu ljudsku učini svojim. Tako je telo Njegovo – telo Božje, krv Njegova – krv Božja, duša Njegova – duša Božja. Ali pritom i telo i krv i duša ostaju u granicama i prirodi ljudokoj, samo su oboženi. To nam Spas jasno kazuje: „Zaista, zaista vam kažem; ako ne jedete tela Sina Čovečjega, i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi“. I zaista ako čovek ne hrani sebe Gospodom Hristom, ako ne živi Njime, neka uđe u sebe i razgleda sebe, i svuda će u sebi naići na smrt, ia smrtno, na prolazno. A počne li sebe hraniti Gospodom Hristom, Njegovim svetim telom i krvlju, svetim silama i vrlinama, osetiće kako život zastruji u njemu, i to život večni, u kome nema ničeg smrtnog i koji progoni svaku smrt iz čoveka i sve smrtno i prolazno. „Logos postade telo“ (Ji. 1,14), zato da se Njime i telom hrane ljudi, i na taj način steknu život večni. Logos postade telo da bi ljudi, pričešćujući se tim telom Boga Logosa, i sami postali sutelesnici Njegovi (Ef. 3,6), zajedničari, pričasnici Njegovi: (Ef. 3,6): i tako sav život dobijali od Njega; a od Njega se dobija samo život večni. To je u isto vreme i zalog našeg vaskrsenja, tj. poslednje i konačne pobede i tela našeg nad smrću. Spas je jasan u tome: „Koji jede moje telo i pije moju krv, ima život večni, i ja ću ga vaskrsnuti u poslednji dan“. A u tome je božanski smisao i naznačenje ljudskog bića, svih ljudi uopšte. Zato je ta bogočovečanska hrana ustvari jedina prava hrana čovekova, i Njegova krv – jedino pravo piće čovekovo. Ako nije tako, koja je onda to hrana, i piće, koji će učiniti čoveka večnim bićem i pobednikom smrti

Izvor :

https://promisao.com/biblija/stih.php?knjiga=43&glava=6&stih=53

 


slika izvor :

https://arsmagine.com/misaoni-zapisi/vizija-i-uloga-isusa/

 

Pročitaj https://www.nezavisne.com/nauka-tehnologija/nauka/Koje-je-rase-bio-Isus-Hrist/223792


Organska priroda Svetlosti

 

Fotonimija Fotologije

fotonimični  minimalizam se ogleda u formi  onoj koja je kako bi smo  to nazvali jedan  tehnoloski  proces samog koncepta svetlosti ili  sustine kakva je hristonimija .(Hritov zakon ,kuća Hritovog Zakona)

 u hristonimiji je  ono sto nikeja zove mimikrijom a zapravo je oponasanje same  iskrivljene sonarnosti same svetlosti u prevodu na  ovaj nivo dozivljaja . Homeno  hristonimija je ono sto je nimija sama  po sebi  u fotonimičnom

 Zorica R Manojlović Vukadinović




Нема коментара:

Постави коментар

Pred vratima Bhaerave

  Svi mi dolazimo  iz Buducnosti ako razumemo da smo nastali iz dve celije .    Pred vratima Bhaerave   Putem što hodim Života ime V...