Godine
ko je dolaze u nizu uvek su blizu onome ko je u senci da prati protok vremena
iz svojeg duševnog znanja ili ti stanja
Bhaerava.
Bhaerava
je stanje same matematičke ravni koja je
u svim karekteristika onoga što nazivamo osnovnom bankom gena I njegove
geneze.
Tako da moj susret sa samom Tantrom kao
ovom Ravnom Bhaerava počinje 2010.godine, od tada to pocinje da biva I moje stanište.
Kao i svaki Putnik namernik bila sam
prihvaćena , ugosćena a samim tim darovana,
nadam se da istoj ostajem u sećanju jer
to nije moj dom Bhaeravi , ona obitava izvan Bhaerave I nije ono sto on
jeste mada mu slici ona je nešto drugo. Ona nije ni ono sto ovo piše ovo je
onaj koji jeste I bice samo jedno ime koje kaze odmah zaboravi me jer se ja otkrivam uvek iznova.
Imena su zapravo čula ili ono što mi nazivamo percepcijom .
Ime je
imenovanje glavnog čula koje vodi reč doslovno u tom trenutku ili kako to ide u
nekim redovima svestenstva -neka u
datomi za dati trenutak najbolji povede . I ako to shvatimo u primenimo na svojoj čulnosti uvek ćemo biti ono što
jesmo kao čovek a to je stanovnik Kosmosa.
Mi smo
deca a kao takva uvek smo jedan nas vid a to je čovečanstvo ili mogli bi smo
jos I reći razumevanje Krsta ili opet
nase sopstvene koze jer u koliko izadjemo iz nje svojim ezotericnim mi svo
vaskrsli nas kosmicki um ,ali prvo moramo razumeti sve ono što jeste svet prvih
pet čula tj telo I osvestiti svih pet cula, potom
spoznati Um kao šesto čulo, napokon mi
smo sami čulo zvano čovek ili ti sedmo culo ili ti duh sam po sebi.
Kultura
zvana Čovek je duboko sveta kulturu ovak poimanja kosmologije koju ja zastupam
jer Put Čoveka je moj Put Moje Ime je Zorica I sama sam ona koja neprimetno stoji na nebu I kada je mrak I kada je dan samo je
vidljiva onda kada opažamo promenu.
Naći ćemo samo onaj
svet za kojim budemo tragali.
– HENRI DEJVID TORO
Šta je to Kosmički Um
Vatra kosmosa je sam um
duha onoga koji jeste Bhae-rava, svirajuci note Rava, je onaj koji se zove samim imenom Boga i to boga onoga dela
koji bi smo da poreknemo jer isti nepoznajemo
drugacije osim kroz umobolnost ljudskosti, tako da za početak budimo ljudi neka nam se sudi za ono
sto delo naše je uve bilo i bice a
to je stvar sveta koji cinimo kao zbir
nakana i namera koje tvorimo i samim tim svo tvorci ovozemaljskog .
Promena stanja svesti je nesto sto dolazi i odlazi ali sve se to
desava u ovom svetu Maja.
Zašto je
bitno znati ko je onaj ko je bio tu ako si ti govorio istinu ?
U kolevci sniva Mesec kao nemi svedok onoga sto se na planeti desava ali on je taj
koji i sudbinu planete resava.
Ovo je planetarijum ili Planetarni Um
Zbir Umova je uvek jednak jednom umu ali nije i
nikada neće biti jednoumlje.
Tamo gde um postoji Pameti nema mesta.
Pamet je nase pamćenje.
Ovo je sve ono
što dolazi nakon nje one koja vodi citavu ovu igru a to je potpuno prazna Svest samim tim
to je i njen kraj njena smrt i to je Tao. Tao Bhaerava je ono sto je Istina u
svojoj nameri a to je Slava Ženi ,jer ona je ta koja je njegovo Ja dok je On Ti
ili svi oni koji bi bili ali nisu ono
sto biti se mora a to je ovaj stih :
Prozbori tiho istinu svoju
otkucaj srcem laki hod
i ne ne trazi priču moju
ja sam
samo tvoj brod.
Bhaerava Tantra, ili ono sto cu reci o tom nije nimalo jednostavna stvar ali za trenutak pomisli na
svoj Um Bar lagano mu mesto nadji i Bhaerava ravan je tu da primi iznova onoga ko na vrata ta kuca ,jer ništa
nije sve i nista nije od priče te ,osim ,onoga što tajnu ključa čuva, a to je
obične vere nit da si ti ja a ja ti ... J
Vigjana
Bhaerava Tantra
Bhairava i Bhairavi, s ljubavlju
ujedinjeni u istom znanju, napustiše neodređeno stanje kako bi njihov razgovor
mogao da prosvetli sva bića.
1.
Bhairavina Shakti, Bhairavi, reče:
O
Bože, ti koji ispoljavaš svemir i stvaraš svetlost od tog ispoljavanja, ti nisi
ništa drugo do moje Ja. Primila sam učenja Trika koja su suštastvo svih spisa.
Međutim, još uvek me muče neke nedoumice.
2-4.
O Bože, sa tačke gledišta apsolutne stvarnosti, šta je suštinska priroda
Bhairave? Da li ona obitava u energiji fonema? U ostvarenju Bhairavine
suštinske prirode? U nekoj posebnoj mantri? U tri Shakti? U prisustvu mantre
koja živi u svakoj reči? U modi mantre koja je prisutna u svakoj čestici svemira?
Da li obitava u čakrama? U zvuku Ha? Ili je ona sama Shakti?
5-6. Da li je ono što je sastavljeno rođeno i iz
sadržane i iz transcendentne energije, ili samo iz sadržane energije? Ako je
ono proizvod isključivo transcendentne energije, onda objekat transcendencije
ne bi postojao. Transcendencija se ne može izdvojiti u zvucima i česticama jer
se njena nepodeljena priroda ne može izraziti kroz mnoštvo. 7-10. O Gospodaru,
neka tvoja milost okonča moje nedoumice
Zorica R. Manojlović Vukadinović
Нема коментара:
Постави коментар