среда, 1. мај 2024.

Uzvišeno znanje ,vatra kosmosa Bhaerava

 

Godine ko je dolaze u nizu uvek su blizu onome ko je u senci da prati protok vremena iz svojeg  duševnog znanja ili ti stanja Bhaerava.

Bhaerava je stanje same matematičke ravni koja je  u svim karekteristika onoga što nazivamo osnovnom bankom gena I njegove geneze.

 Tako da moj susret sa samom Tantrom  kao  ovom Ravnom Bhaerava počinje 2010.godine,  od tada to pocinje da biva I moje stanište. Kao i svaki Putnik namernik  bila sam prihvaćena , ugosćena a samim tim  darovana, nadam se da istoj ostajem u sećanju jer  to nije moj dom Bhaeravi , ona obitava izvan Bhaerave I nije ono sto on jeste mada mu slici ona je nešto drugo. Ona nije ni ono sto ovo piše ovo je onaj koji jeste I bice samo jedno ime koje kaze odmah zaboravi me jer  se ja otkrivam uvek iznova.

 


 Imena su zapravo  čula ili ono što mi nazivamo percepcijom .

Ime je imenovanje glavnog čula koje vodi reč doslovno u tom trenutku ili kako to ide u nekim redovima svestenstva -neka  u datomi za dati trenutak najbolji povede . I ako to shvatimo u primenimo  na svojoj čulnosti uvek ćemo biti ono što jesmo kao čovek a to je stanovnik Kosmosa.

Mi smo deca a kao takva uvek smo jedan nas vid a to je čovečanstvo ili mogli bi smo jos I reći razumevanje Krsta  ili opet nase sopstvene koze jer u koliko izadjemo iz nje svojim ezotericnim mi svo vaskrsli nas kosmicki um ,ali prvo moramo razumeti sve ono što jeste svet prvih pet čula  tj  telo I osvestiti svih pet cula, potom spoznati  Um kao šesto čulo, napokon mi smo sami čulo zvano čovek ili ti sedmo culo ili ti duh sam po sebi.

Kultura zvana Čovek je duboko sveta kulturu ovak poimanja kosmologije koju ja zastupam jer Put Čoveka je moj Put Moje Ime je Zorica  I sama sam ona koja  neprimetno stoji na  nebu I kada je mrak I kada je dan samo je vidljiva onda kada opažamo promenu.

Naći ćemo samo onaj svet za kojim budemo tragali.

– HENRI DEJVID TORO

 

Šta je to Kosmički Um

Vatra kosmosa je sam um duha onoga koji jeste Bhae-rava, svirajuci note Rava, je onaj koji se  zove samim imenom Boga i to boga onoga dela koji bi smo da poreknemo jer isti  nepoznajemo drugacije osim kroz umobolnost ljudskosti, tako da za početak budimo ljudi neka nam se sudi za ono sto delo naše je uve bilo i bice a to je stvar sveta koji cinimo kao  zbir nakana i namera koje tvorimo i samim tim svo tvorci ovozemaljskog .

Promena stanja svesti je nesto sto dolazi i odlazi ali sve se to desava u ovom svetu Maja.

 

Zašto je bitno znati ko je onaj ko je bio tu ako si ti govorio istinu ?

U kolevci sniva Mesec kao nemi svedok  onoga sto se na planeti desava ali on je taj koji  i sudbinu planete resava.

Ovo je planetarijum ili Planetarni Um

Zbir Umova je uvek jednak jednom umu ali nije i nikada neće biti jednoumlje.

Tamo gde um postoji Pameti nema mesta.

Pamet je nase pamćenje.

Ovo je sve ono  što dolazi nakon nje one koja vodi citavu ovu  igru a to je potpuno prazna Svest samim tim to je i njen kraj njena smrt i to je Tao. Tao Bhaerava je ono sto je Istina u svojoj nameri a to je Slava Ženi ,jer ona je ta koja je njegovo Ja dok je On Ti ili svi  oni koji bi bili ali nisu ono sto biti se mora a to je  ovaj stih :

Prozbori tiho istinu svoju

otkucaj srcem laki hod

i ne ne trazi priču moju

 ja sam samo tvoj brod.

Bhaerava Tantra,  ili ono sto cu reci o tom nije nimalo  jednostavna stvar ali za trenutak pomisli na svoj Um Bar lagano mu mesto nadji i Bhaerava ravan je tu da primi  iznova onoga ko na vrata ta kuca ,jer ništa nije sve i nista nije od priče te ,osim ,onoga što tajnu ključa čuva, a to je obične vere nit da si ti ja a ja ti ... J

Vigjana Bhaerava Tantra

 

 Bhairava i Bhairavi, s ljubavlju ujedinjeni u istom znanju, napustiše neodređeno stanje kako bi njihov razgovor mogao da prosvetli sva bića.

1. Bhairavina Shakti, Bhairavi, reče:

O Bože, ti koji ispoljavaš svemir i stvaraš svetlost od tog ispoljavanja, ti nisi ništa drugo do moje Ja. Primila sam učenja Trika koja su suštastvo svih spisa. Međutim, još uvek me muče neke nedoumice.

2-4. O Bože, sa tačke gledišta apsolutne stvarnosti, šta je suštinska priroda Bhairave? Da li ona obitava u energiji fonema? U ostvarenju Bhairavine suštinske prirode? U nekoj posebnoj mantri? U tri Shakti? U prisustvu mantre koja živi u svakoj reči? U modi mantre koja je prisutna u svakoj čestici svemira? Da li obitava u čakrama? U zvuku Ha? Ili je ona sama Shakti?

5-6. Da li je ono što je sastavljeno rođeno i iz sadržane i iz transcendentne energije, ili samo iz sadržane energije? Ako je ono proizvod isključivo transcendentne energije, onda objekat transcendencije ne bi postojao. Transcendencija se ne može izdvojiti u zvucima i česticama jer se njena nepodeljena priroda ne može izraziti kroz mnoštvo. 7-10. O Gospodaru, neka tvoja milost okonča moje nedoumice




 Zorica R. Manojlović Vukadinović

Нема коментара:

Постави коментар

Pred vratima Bhaerave

  Svi mi dolazimo  iz Buducnosti ako razumemo da smo nastali iz dve celije .    Pred vratima Bhaerave   Putem što hodim Života ime V...